lördag 25 oktober 2014

Bröllop

Då har vi klätt upp oss varit på bröllop, inte var lördag man gör de! 


En ceremoni som både innehöll nervös kusin, segertecken, lejonkungen och nytt överraskande efternamn.


Våra andra kusiner var också där, den ena tagit sig hem från Italien över helgen och den andra i väntan på att åka till Australien. 
Jag vill också!!!!


Äntligen fick kusinen sin vackra brud efter 10 år, detta har vi väntat på! 
I present fick de bl.a. en resa till Dubai, de åker i morgonbitt klockan 10 med privatplan. Deras miner var minst sagt roande när de fick överraskningen.
(Jag vill också!!!!)


Familjen knas innehållande bror, svägerska med tillhörande Hof i magen, världens bästa mamma, jag och maken.


Vad dessa två hittar på vet man aldrig!
Inget vi talar högt om, kanske de växer ifrån det...


Syskonen knas, civiliserade för det mest och kan oftast uppföra sig bland folk, oftast...


Många glas att hålla reda på. Tre förrätter följt av vildand och senare bröllopstårta. Den lilla asken innehåll godis, perfekt att tugga på mellan alla rörande tal.



Jag och min underbara svägerska, den biten av vår familj som saknats men äntligen kommit på plats.  


Vi hade ju helt klart bästa bordet och det kördes stenhårt med #BästaBordet!! (Ser ni hashtagen till vänster på bilden?) 


Nu ska jag sova och sova länge i morgon. Kusin och nybliven fru ska istället hem och packa och gå upp tidigt i morgon för att åka till sol och bad. 

Inga kommentarer: