fredag 31 oktober 2014

Den enas bröd, den andras död

Okej, kanske inte fullt så dramatiskt som rubriken lyder, men nästan...
Min vän Nadia håller på att bli sambo och frågade mig om jag ville ha denna vita hylla, perfekt i min garderob så klart jag sa ja!
Så därav rubriken...


Har letat efter något att ha mina väskor i och andra småsaker. Skorna har fått en egen garderob där jag tidigare hade kläder, så nu är det ordning och reda. 


Är så nöjd med min garderob, bra översyn på allting. Synd bara att jag knappt använder en fjärdedel längre eftersom jag har tråkiga sjukhuskläder på jobb... 
Men berätta inte det för min man, då kan han få för sig att jag bör rensa eller inte handla mer! 



Har bara hängt upp ett skynke i vårt långa sovrum och Stolmen från IKEA, enkelt, praktiskt och prisvärt.


Dessa fina skålar har äntligen fått en plats, ärvda av min fina farmor. Hon hade de på sitt sminkbord och hade klämmor och annat smått och gott i, kommer ihåg att jag och min kusin kunde sitta där i timmar och leka. 
Nu får där ligga smycke i som inte får plats i mitt smyckeskåp...


För där i är rätt trångt...


Jag älskar min garderob!!
Tack hjärrrrtat för hyllan! 

Inga kommentarer: