måndag 13 oktober 2014

Ont

Stod ut nästa hela dagen på jobb, men blev kortare och kortare för var timme. Att gå till bilen när dagen var över var rena plågan. Fick andas som genom en förlossning...
En kollega som tyckte han skulle vara rolig smällde till spaken på min stol så ryggstödet och sitsen ändrade ställning med en smäll. Smal gjorde även min rygg ännu mer... Än är inte den sista idioten född! 

Fick tid till naprapaten och blev ordentligt knäckt. När han lyckats räta ut mina ben på britsen konstaterade han att låsningen i ryggen gjort mitt vänsterben 3 cm kortare än högerbenet. Inte konstigt jag har gått som en kråka i dag... 
Han är världens bästa, hjälpte mig på med skorna efteråt.


Nu har jag fått sittförbud resten av kvällen och under morgondagen. Så i morgon blir det spikmattan och kortare stunder stående/gående, kul...

1 kommentar:

Helene sa...

Usch, det där låter väldigt oskönt. Stor krya på dig kram!