lördag 18 oktober 2014

Runt, runt, runt

I dag har jag varit ungefär 18 varv runt på Emporia, eller det känns så iallafall... Ni som har besökt Emporia vet vad jag menar! 
Klänningen som jag tänkt sy till nästa helgs bröllop fick slopas p.g.a. min pisskassa rygg och därför panikjakten i dag. Hittade en klänning direkt men var lite tveksam, så jag tog 17 varv runt men hittade ingenting. Så 18:e varvet tog mig tillbaka till Warehouse och klänningsproblemet är löst. 


Ser sjukt tråkig ut på bilden från deras hemsida, men kände mig fin i den så jag hoppas jag ser lite roligare ut IRL...

Deras kassapparat räknade i pund, ser coolt ut, så dyr klänning har jag aldrig köpt! Hehe 


Unnade mig även denna sjal/filt från Zara, mysigt i höstrusket.

2 kommentarer:

Helene sa...

Snygg klänning. Klassisk och lite kul på samma gång.

Unknown sa...

Jätte snygg klänning! Härlig färg oxå :)