torsdag 13 november 2014

Dämpar ångesten

Mötes av den här hemska lappen när jag kom hem, nästan lika hemskt som den jädra advokatens lapp om konkursen... (Än vet vi inte vad som händer där, håller er uppdaterade!) 
Men denna lappen om att det snart är dags för Lykkan att börja skolan var ju i och för sig väntad, även om jag har försökt intala mig att det skulle dröja lääääänge tills den kom... 


Tröstar oss med pepparkakor och ljuvlig efterlängtad pepparkaksfil. Tycker synd om er som inte bor i Skåne, det finns ingen godare pepparkaksfil än den från Skånemejerier! 

1 kommentar:

Helene sa...

Det går fort när barn är små...
Min fyller tvåsiffrigt imorgon!! När tusan passerade hon hela lågstadiet?!? Jag hänger inte med i svängarna. Kommer säga grattis till studenten när hon fyller 35 om jag inte sätter fart och kommer ikapp ;-)