måndag 17 november 2014

Vuxenpoäng!

Nu snackar vi vuxenpoäng på hög nivå för denna frun. Jag har nämligen gått med i en bokklubb!
En kompis till mig la ut en förfrågan på Facebook om det fanns någon som var intresserad av att vara med i en ny bokklubb som hon och en vännina skulle starta. Jag tänkte varför inte och hörde av mig direkt till henne och lyckades norpa en plats. De har valt att begränsa gruppen till sex stycken och jag har tidigare bara träffat två av deltagarna. (De två grundarna) Så kul med nya bekantskaper och nya samtalsämnen.   

Första böckerna vi ska läsa är av Lena Andersson och heter Egenmäktigt förfarande och Utan eget ansvar. (Två böcker med anledning att de inte är så tjocka)


Så nu är det bara att sätta igång och läsa! 

1 kommentar:

Helene sa...

Bokklubb = väldigt MÅNGA vuxenpoäng. :-)

Recenssioner önskas.