lördag 13 december 2014

#FASTER

Nu kan vi sluta bita på naglarna, i dag 14.45 föddes en liten prinsessa. Barnen har fått sin första "riktiga" kusin, min lilla storebror har blivit pappa, min lilla mamma har blivit farmor och jag har blivit FASTER!!!!!!! Blir tårögd bara av att skriva om det, detta är så fantastiskt! 

Vi har under dagen försökt distrahera hos genom att baka både lussebullar 


Och sätta ihop vars ett pepparkakshus


Sen kom den glada nyheten och vi firade genom att baka pepparkakor, även om mina tankar har varit någon helt annanstans...


Vi har skålat i julmust, som sig bör! (Alltid i snapsglas, hur törstig man är. En tradition jag tagit med mig sen jag var liten tös i Brönnestad) Vi har även lyssnat på Werner och Werner, vad annars när man julbakar liksom?! 
Barnen har tjoat, tjimat och dansat glädjedanser över att deras lilla kusin äntligen är född. 


JAG ÄR FASTER!!!!

2 kommentarer:

Helene sa...

Grattis vännen! #någotavis

Anonym sa...

Grattis! Kram och njut av luciakvällen.L