lördag 31 januari 2015

Datenight

Har lyxat till det ordentligt med datenight med maken i kväll. Det är ju trots allt lördag, hur ofta är det lördag liksom?!

Avnjöt massa god mat på Chill Out sushi lounge i Slottstaden, rullade väl rätt bildligt ut från stället...


Sen hade jag bokat biljetter till Birdman, en film som verkade rolig på trailern tyckte både jag och maken. 
Den var uuuuurkass!!!! Vi skrattade väl ungefär två och en halv gång, så jag förstår inte riktigt hur den kan klassas som komedi... 


Eftersom det var jag som bokade biljetterna håller nu maken mig skyldig till dessa två bortkastade timmar av våra liv och jag får aldrig mer välja film igen!
Vi har iallafall skrattat väldigt mycket åt hur sjukt dålig filmen var, alltid något! 

Framför allt har vi haft en väldigt mysig kväll, bara vi två! (Och en fullsatt besviken biosalong då alltså)

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att BastianBeaneis blev mätt o hårlös på samma gång. Älskar dig stort LILLA syster