lördag 21 februari 2015

Fulshopping med den snygge!

Har spenderat dagen på Emporia med min älskade Sandra, den roligaste människan jag vet. 


Vi har ätit gott, tittat på roliga kläder, handlat lite snygga kläder, skrattat åt fula kläder och ätit lite mer god mat. 

Dessa byxorna hittade vi.
Business in the front...


Party in the back! 


Dessutom fick vi tag på en shoppingkärra, så vi slapp bära jackor, väskor och påsar, inte alls muppigt! 



Sandra gillade pälsjackan (med paljetter i) som jag hittade innan hon kom! 


Vi lyckades även lokalisera ALLT med leopard, sånt man bör bära när man fyllt 30...


Sandra hittade en tröja som var väldigt hon...


Och jag fortsatta hitta leopard...


Eller vad sägs om den här pälsjackan? Sandra tyckte jag påminde om en tennisboll...


Avslutade kvällen på Vapiano med ännu mer god mat. Trots att vi träffats i flera timmar i dag känns det som vi hade behövt minst det dubbla till för att fylla på våra depåer om varandra...
Underbart att ha en vän som Sandra, utan henne är jag halv! Å 


Inga kommentarer: