söndag 1 februari 2015

Inte okej!

Jag har fortsatt ligga på soffan hela dagen, frusen under dubbla filtar och dundrande huvudvärk... Sovit av och till och bara rest mig upp när mat har serverats. Tog mig i kragen och tog en vad jag trodde skulle bli en uppiggande dusch, men klädde på mig rena myskläder och bäddade ner mig i soffan igen. 


Nu är det dags att byta soffan mot sängen, fortfarande med fruktansvärd huvudvärk men nu fryser jag inte längre. Nu är jag äckligt varm och svettades bara av att gå upp för trappan. Precis vad jag inte vill ha när det är dags att sova!

Detta hade varit acceptabelt om jag hade haft en ordentlig karatefylla i går, men inte efter en romantisk middag där jag drack vatten till. Måste ha varit den där sjukt dåliga filmen i går som har satt sina spår!  


Inga kommentarer: