söndag 8 februari 2015

Nästa klart...

Nu ser rummet nästan klart ut, det är iallafall organiserat och rätt så nära som jag vill ha det. 


Vill ha upp en verktygstavla på väggen framför skrivbordet, men det har vi inte fått tag på ännu...


Men jag har fått upp mina älskade tavlor av min favoritkonstnär. Personliga tavlor målade av min fina vän Helene, som värmer mitt hjärta varje gång jag ser dem. 



Detta är enbart knappar, men jag har inte orkar sortera de än...



Garderoberna svalde en hel del och ska få ett skynke för sig. Ska bara skaffa en stång, tyg har jag nog att hänga för...


Ska köpa ny lampa nästa helg när jag ska till Ullared, dels för att allting blir väldigt gult i rummet, dels för att jag känner att lampan är kanske lite barnslig, men framför allt för att där är en halv djurkyrkogård uppe i lampan...


Nu ska jag försöka städa upp resten av huset och organisera kontoret där uppe... 

1 kommentar:

Helene sa...

Glad att du gillar dem <3