lördag 2 maj 2015

Ett helt zoo och tre terrorister

Glitter hade 50 % i dag om man köpte mer än tre saker, jag klarade av att handla mer än tre saker... Chockerande va?!

Utökade bl.a. mitt lilla zoo i smyckeskåpet, men det finns alltid plats för fler. Jag är inte den som stänger någon (i detta fallet något örhänge) ute!


Lykkan bjöd på stora monstertårar när hon inte fick handla en av varje av hårkritorna (som man tillfälligt färgar håret med). Tjejerna som jobbar där höll på att helt knäckas av henne, men denna morsan viker inte för monsterstora tårar och snor som rinner. Hallå, vem tror hon hon har fått det ifrån liksom?! Jag kallades liksom Gaddafi när jag var liten, hon kallas bara för Meinhof, inte riktigt lika hårt som Gaddafi... (Hennes bror kallas för Baader) 
Nu blev det visst lite historielektion också,  summan summaron, hon fick ingen hårkrita alls p.g.a. sitt utbrott.
Men hon fyller ju år om två veckor, hon kanske har lugnat sig tills dess och förtjänar hårkritan då. Mirakel har ju hänt förr! 



Inga kommentarer: