fredag 18 mars 2011

Drake på begäran!

Har redan fått önskemål, trevligt trevligt!!!!
Det är min kära Joma från gymnasietiden som vill ha en drake... Fotade i mönsterböckerna alla drakar och reptiler jag kunde hitta som skulle kunna passa hennes lilla Neo.
Då kom jag på att jag faktiskt sydde en liten söt lila drake för någon dag sedan, men Joma kanske hade tänkt sig en tuffare...
Här kommer iallafall lite bilder och så får vi hoppas att fröken hittar något hon gillar, och om de även gäller någon annan så bara maila på Sanna_sjo@hotmail.com! :-)

Den jag sydde häromdagen...ser arg ut och ett riktigt måndagsexemplar!
(120:-)
Tjockisdrake
(380:-)

Ska kanske se läskig ut, tycker mer den inbjuder till en kram!
(200:-)

Stor ödla 120:-
Liten ödla 80:-

Dinosaurie som även går att få med stora ryggtaggar (eller vad man kan kalla de???)
200:-
Denna kallas skräcködla, e inte de mobbning???
(Vet många som kallar sina svärmödrar för de iallafall...)
Vilket som stor skräcködla 200:-
Liten skräcködla 160:-




Så nu e de bara att tänka ut vilken färg du vill ha Joma om du har hittat någon filur du gillade!

Sen har jag en väldigt viktig sak att tilläga, en sak som gör mig dagligen glad och tacksam!
MIN svärmor e INGEN skäcködla, drog jackpot som någon så fint uttryckte de! <3


Inga kommentarer: