söndag 20 mars 2011

Fladder fladder

Myssöndag inledes med Svampbob kl.6.30 i soffan, varför kan inte mina barn vara lika sov-sängen-jätteskönt som jag e på helgmornarna???
Har fixat och donat lite här hemma och sen rastat de små en rund, stor på sparkcykel och liten i vagn...
Efter vila bar de av mot Skegrie till mästerbagaren Annelie (Jag lovar, man går upp 3 kg varje gång man tittar in genom den dörren!) De bjöds på nybakade muffins med smak hallon/vitchoklad och sega chokladkakor, muuuumsigt värre som Werner och Werner skulle ha sagt! Underbara tjejer med busiga och go barn, tänk vilken tur man kan ha när BVC delar in en i grupp! Dagen bestod både av massa snack, skratt (som vanligt) tårar (inte så vanligt) frågor om hur mycket man lärde sig i början av 70-talet till skillnad från de senare åren, pussar (barnen emellan) och fönsterbankande med hammare! Efter fikan känner jag ilska och faktiskt ren avsky mot en viss person, men samtidigt är glädjen mycket större med dig, du nykära!!! Du förtjänar de bästa och jag beundrar dig för din styrka och ditt mod!!! *Love*

Barnen sover sen en tid tillbaka och jag har trixat lite mer med min älg, som förhoppningsvis blir klar sen medan jag tittar på Big Brother.
Har även fixat till de sista detaljerna på fladdermusen så de kan ni få se en bild på.

200:-

Har fått "klagomål" att bloggen inte gick att läsa på mobilen, vet inte om de e fel på bloggen eller just den mobilen men jag ahr nu ändrat typsnittet och hoppas de ska gå att läsa!
Felet kan också ligga antingen hos bloggskrivaren eller mobilägaren men de låter vi vara osagt! *hehe*

2 kommentarer:

Emelie kolmården sa...

Hej Sanna! Gud vad duktig du är. Jag är så imponerad. När jag får barn så vet jag vem jag ska höra av mig till ;) Jag läser bloggen från mobilen och det funkar fint. Ha det så bra! Kram

Sanna sa...

Kul att höra Emelie, tycker du får ta dig ner till Skåne snart så man kan få ge dig en kram! :-)