fredag 25 mars 2011

Nu kan jag andas ut!

Har sytt varje kväll nu i 2 veckor för att ha så mycket klart till loppisen som är imorgon och sen har fått så många beställningar. Har varit ute i Anderslöv idag för att lämna allt som ska säljas så ikväll ska jag faktiskt inte ens titta på min symaskin! (Får blunda när jag går ifrån datorn för den står i andra delen av kontoret...)
Räknar inte med att få något sålt imorgon av mina sydda saker, dem är mest där som reklam! Men jag hoppas att jag inte behöver ha med mig 4 fyllda bananlådor och 9 fyllda kassar med barnens gamla kläder och leksaker hem igen! Puh, vilken pärs att släppa allt från bilen, tyckte ändå jag var i god tid men de tyckte nog alla andra också... Fick gå långt, och massa gånger då jag både har bord, 2 klädställningar plus alla saker, jättebra med min invalidrygg!




Men nu e allt på plats och ska snart bädda ner mig i sängen med min älskling och titta film. Fick sova själv igår för han var på kurs så de e extra skönt att ha honom hemma ikväll!!!

Så nu önskar jag er en riktigt mysig fredagskväll och befinner du dig i södra Skåne imorgon så rekommenderar jag varmt loppisen i Anderslöv! (Mellan 10-14 i gympasalen) Detta är dock en barnloppis (de säljs alltså INGA barn, bara barnartiklar!) så om du inte har någon liten att köpa till, kan du ju istället komma hem till mig och fixa i trädgården eller tvätta en av bilarna, uppskattas alltid! :-)

Inga kommentarer: