lördag 26 mars 2011

Slut, helt slut...

Hemma från loppisen, så trött så trött! Men de var de värt! :-)
Behövde bara släpa med mig 2 bananlådor och 2 kassar hem, om man inte räknar med de 2 kassar med "nya" kläder jag köpte...
Dessutom blev matstolen och ett lektält också sålt som jag inte räknade in igår. 



Till liten köpte jag:
  • 5 par byxor
  •  soldräkt
  •  hängsleshorts
  •  gympa/ballerinadräkt  med skor
  • 8 tröjor
  • 2 tjocktröjor
  • dockbilstol
  • sandaler
  • leksakstrykjärn
Till stor köpte jag:
  •  9 par byxor
  • 5 par shorts
  • 2 skjortor
  • 4 tjocktröjor
  • 8 tröjor
  • 3 pyjamaser
  • 3 fotbollsdressar och 2 par strumpor
Har kanske glömt något men detta tyckte jag var bra fynd! Sen fick jag mer  pengar tillbaka än vad jag handlade för så de känns som en riktigt bra loppis-lördag!
Fick dessutom sålt 3 av mina egensydda saker vilket var mer än jag hoppats på! :-)

Nu är barnen nybadade och jag ska gå och sätta mig i soffan och mysa med de små, har knappt träffat dem idag ju...
Ha en bra lördag, själv blir de nog inte långvarigt!

2 kommentarer:

Camilla/Timote sa...

Såg dina saker på loppisen idag=) Superfina. Själv syr och säljer jag mina egna barnkläder av märket Timote. Sålde dock bara begagnat idag! Säger som du, riktig toppenlördag, själv tjänade jag också några fler kronor än jag handlade för. Kommer med spänning fortsätta följa din blogg.Mnv Camilla/Timote

Sanna sa...

Kul att läsa, jag känner din syster så jag vet vem du är! :-)
Dina kläder e också jättefina!