onsdag 30 mars 2011

Tullebulle!

Kommer stanna hemma imorgon också, den lilla tullebullens näsa rinner floder och febern kommer och går...

Dagen har vi spenderat hemma i soffan, myst, tittat film och brottats (barnen) när orken har svichat förbi.
Jag har hunnit fixa färdigt de sista på 2 beställningar som vi även har varit och skickat iväg den ena.
Denna skulle resa till Klippan, ni har sett Fladder innan men nu som blå! 180:-



Denna ska vi lämna till en av personalen på barnens förskola som har beställt den som dop-present.
Även spindlen har ni sett innan men kul att visa färgkombinatioerna! (200:-)

Kul med beställningar, kan ibland vara svårt att komma på vilka färger man vill ha dem nya figurerna i...
Har även fått ett stort paket idag som innehöll tyger som jag trixat till mig genom Tradera!
Nu ska jag sy lite på maskin så jag sen kan sätta mig i soffan och knåpa för hand, medan jag tittar på Glee! Om ni har missat den serien så skärpning på er!!!! Den e sååå underbar och lättsam, sitter som ett fån en hel timme med ett töntigt leende på läpparna, man kan ju inte annat än älska karaktärerna!

Inga kommentarer: