fredag 8 april 2011

Ett tå te!

Idag satt jag och barnen och tittade igenom en leksakskatalog, helt plötsligt pekar lillan på något och säger ett-tå-te och pekar på en ny sak för var ny siffra! Herregud, vad hände där liksom!!!! Jag vet att dem har börjat med enkel matta på förskolan även för de små, men att de skulle fastna så fort trodde jag inte!!! Mamma-hjärtat svällde lite extra och t.o.m storebror blev stolt som en tupp för att HANS lillasyster kan räkna! *haha*

När jag hämtade barnen efter jobb från förskolan fick jag med mig en beställningslapp på 6 nya saker från personalen som dem beställde till sig själv, I Like it alout!!!!
Så kvällen har jag spenderat vid min symaskin och nu ska jag krypa ner i sängen, trött så tusan! Har haft en relativt bra dag på jobbet så de är inte de som tagit musten ur mig, de e är nog de jobbiga dagarna innan som har tagit ut sin rätt nu...

Imorgon hoppas vi på fint väder (och INTE storm som de varit idag) för då blir de skogen för denna lilla familjen! Lite grillning och lite hinderbana är ju alltid mysigt på en lördag när man har ett helt öppet dags-schema!

Ingen bild idag (ögonen går i kors) men ni klarar er nog ändå!
Nanna sött gott folk och njut av helgen, för de ska jag!!!!

Inga kommentarer: