torsdag 7 april 2011

Dasslocks-storlek!


Äntligen klar med handdockorna, vet inte varför men var inte alls inspirerad att pyssla med dem...
Men nu e dem klara och nu kan jag fortsätta med andra saker som legat och väntat!

Bad maken ställa upp som hand när jag skulle ta bild på varelserna.
Han klagade på att dem var alldeles för små, men jag tror snarare att han har för stora händer! På mig passar dem perfekt och dem ska annvändas på barnens förskola, delvis av barnen förmodar jag så de känns som de kvittar om maken ogillade storleken! Om man vill beställa en handdocka och har dasslock till händer så får jag helt enkelt göra om mönstert så de passar!
Så nu kan dessa kreationer fås i standarstorlek eller dasslocks-storlek!



Mitt sybord ser ut som en tornado dragit fram så jag tror jag ska ägna de några minuter (eller timmar krävs de nog...) till att snygga till där innan jag stupar i säng!
Imorgon är de freeeeeedag, som jag längtat!!!
(En dryg jobbvecka följs alltid av en efterlängtad helg!!!)

Helgens planering är väldigt öppen, förutom söndag eftermiddag då de vankas barnkalas på Kulhuset. (Ljudnivån alá Arne!!!!)
Så jag hoppas på massa sömn, god mat och mys med mina nära och kära! Satsar på 2,5 av 3 blir av, som småbarnsförälder finns de väl bara sömn, inte med ordet massa framför!!

Handgroda 180:-

Hand-Nalle 180:-
(Makens tokstora hand gör Nallen sne...)


(Blek) Handapa 180:-
(Hittar inte riktigt rätt nyans till apan, men de e väl bara att leta vidare!)

Om man vill beställa mer än en handdocka så blir de "grupprabatt"


Inga kommentarer: