onsdag 6 april 2011

Jag saknar solsken!!!

Jag vet de e dåligt av mig att inte lägga in några bilder på något jag sytt, men allting e halvfärdigt...
Istället bjuder jag på dessa bilder sen i höstas, solen som jag saknar dig!!!!!


Promenix hand i hand...
Vilket håll?
-Där e mamma, dit ska du titta!
Går nedför är inte alltid så lätt, tur man kan hålla i mammas ben!


Tror inte ens bilderna är 6 månader gamla men herregud vad barnen växer!! Vad har hänt med mina små pluttar???

Kan sen passa på att skryta lite och ge massa beröm till vår lille tös som är inne på sin 3 dag som helt blöjfri!!!! (Dock ej när hon sover...)
Har gått utan blöja hemma till och från sen innan jul men nu har hon fixat 3 dagar på förskolan, hemma och överallt vi varit utan problem. Hon är inte ens 1 år (Oj vad fel de blev, jag menar givetvis att hon inte än är 2 år fyllda... tur att man kan redigera!!!)  fyllde och jag är så glad att hon fixar de!!
Nu jämnför jag ju med hennes storebror som inte var torr lika tidigt men dem säger ju att flickor ligger lite före, stämmer de ni som har av båda könen?
(Detta e kanske bara något en småbarnsförälder förstår glädjen över...)

Vilket fall ska jag nu försöka lämna datorn och sätta mig och sy klart några handdockor!
Kanske bara titta in en liiiiten stund på Tradera....

Inga kommentarer: