tisdag 19 april 2011

Påsklov!!!!!


Sista natten gjord för denna gången, nu ska jag vara ledig fram till tisdag nästa vecka!!!!!!
Har haft en topppen-natt, alla brukarna sov så jag har underhållit mig själv med städning, sömnad och tv-tittande!
När jag kom hem satt min älskade mamma här med mina underbara godingar, hon avlöste maken så han kunde köra till jobb. Nu är mormor och prins(korven) på väg hem till henne och lillan är precis avlämnad på förskolan. Ska hämta henne om några timmar, men först lite välbehövlig sömn! Imorgon är de min och lillans tur att packa in oss i bilen och åka upp till "momo"!

Inatt har jag sytt bland annat dessa clowner, gjorde 2 olika sorters ögon men tycker båda ser lite läskiga ut! Kan bero på att jag alltid har tyckt clowner varit lite läskiga, barndomstrauma?!


Pris 180:
(Clownen i mitten är i dagsläget INTE till salu!)

PS. Fick ett mail med frågan om jag sydde på beställning, jag trodde de hade framgått...
Vilket fall så syr jag jättegärna på beställning, bara att lämna en kommentar
 eller skicka ett mail till Sanna_sjo@hotmail.com!

Inga kommentarer: