söndag 3 april 2011

Sovmorgon...WTF?!

Söndag morgon och jag fick sovmorgon enda till klockan 11!!!!!!!
Kan inte komma ihåg senast jag sov så länge, hade kunnat sova längre men då började jag känna mig lite smått osocial mot min familj så jag gick upp!
(Öronproppar och ögonmask, I Lööööööv!!!)

Fick i mig några cider igår på förfesten men var faktiskt inte alls sugen på att gå ut och dansa så jag begav mig hem strax innan taxin kom för att hämta de övriga flickorna, som var dansesugna!
Hade väldigt kul och de blev många skratt, speciellt när Johanna lekte proffsfotograf och blev mer och mer nöjd för var bild som togs! (Bilderna blev hela tiden bättre ju mindre vin där fanns i flaskorna!)

De blev inga Sniiiigg-bilder igår, jag är helt enkelt inte fotogenik (Har ingen som helst aning om hur de ska varken uttalas eller stavas!!) Men jag kände mig relativt sniiigg så de får istället bli tramsbilder...























Snart ska den maskulina delen av vår familj bege sig till Malmoét för att titta på andra några överenergiska filurer springa runt och jaga en boll...
Den feminina delen av familjen ska bege sig mot öster för att ha lite söndagsmys med lillans BFF och hennes underbara mamma. Bellanbus (Dotterns BFF) fyllde år i veckan så med oss har vi lite fina presenter som vi hoppas hon blir glad över!
Imorgon börjar en ny vecka (för dem som har missat de...) och då ska jag försöka sy en massa på kvällarna. Har gett mig själv en liten sypaus (höll på att stava helt fel och få i ett extra p, kunne gått illa!)  igår och idag, men vet inte om jag klarar hålla den ikväll...
Kanske kommer mer ikväll men annars så önskar jag er en mysig söndag gott folk!!!

Inga kommentarer: