fredag 6 maj 2011

Äntligen fredag!!!!!!!!!!

Har haft en dryyyyyg vecka med mycket lite sömn då lillan har vaknat snitt 5ggr/natt...
Dessutom har jobbet varit sådär, underbara kolleger som stöttar och pushar men om ungarna bara sätter sig på tvären så går orken rätt snabbt ur en! En kollega och jag kom idag fram till att vi nog ska öppna en egen skola, utan elever! Vi har inte riktigt funderat ut hur de skulle fungera men i den stunden kändes de som en briljant ideé!!!!!
Kanske blivit lite tråkigt i längden, men en del ungar har ingen som helst vuxenrespekt...

Min egna barn kämpar jag med varje dag, gör inte alla de med sina barn så dem ska växa upp och bli bra människor?!?!?!

Vilket fall så är de idag efterlängtad Freeeeeedag!!!
Skulle egentligen åka till Lund och köpt ny säng till lillan men nöten som säljer den på Blocket hörde inte av sig fören vid 6-tiden och igår bestämde vi att vi skulle hämta den på eftermiddagen... Så förhoppningsvis är han hemma imorgon när vi kommer så hon kan få Stor-flicka-säng innan hon väljer att klättra ur spjälsängen och bryter nacken!!!

Maken lagade stark räksoppa och Thailändsk fläskfilegryta till middag, de kallar jag fredagsmys!!! <3 <3 <3
Lillan är lagd för natten(håller tummarna att hon ska sova hela natten, trots att hon blev hämtad från förskolan med 39 graders feber...) och Prins (korven) tittar på Pippi medan han äter lite flingor. Slutat med välling så nu får han litet kvällsmål när lillasyster har lagt sig, stor kille!!
Snart ska jag läsa lite för honom sen ska nog jag och maken mysa ner oss i soffan och titta på film!
Imorgon väntar de nog lite karusellåkning för barnen och sen sänghämtning...

Jag bjuder på min senast skapelse, ni har sett clownen förut men nu innan tappning!



Den ska skickas ända till Amerikat och är beställd av 2 svenskar och en halvdansk/halvsvensk så därav färgvalen. Hoppas ni kan se de Svenska och Danska i den! :-)

Pris 180:-













Även fått de lilla barnets namn broderat på foten!

                                                    Pris med broderi 200:-

Inga kommentarer: