tisdag 24 maj 2011

Går de att blogga?

Provar blogga från mobilen...
Känner mig som en gammal kärring, förstår inte hälften av orden som förekommer när jag ska fixa med telefonen. Har aldrig varit speciellt teknisk men nu börjar de bli pinsamt!
Fick fråga en av mina elever idag Dennesom också har iPhone hur man ställer väckarklockan... Men dem tycker ju jag är lastgammal så han var väldigt snäll och förklarade bra, antagligen på samma sätt som han gjort för sin mormor!!!!

Har varit i Loisiana (eller hur tusan de stavas) och tittat bl.a på Picasso (e de stavat rätt, hans signatur var ju lite otydligt skrivet...)
Eleverna tyckte de var skitfullt och jag kan väl erkänna att jag tycker vissa saknar skönhet men otroligt häftigt att få se hans kubistiska skapelser!

Imorgon blir de VAB då lillan har fått ögoninflamation... Förhoppningsvis kan makens beställning bli klar imorgon så jag kan börja sy roliga saker igen! Ska bara sy brorsans trasiga jeans som legat där typ ett år i väntan på att jag skulle hitta lösningar på att få dem att hålla ihop!

Nu får vi se om detta går att publicera, spännande!

Inga kommentarer: