onsdag 25 maj 2011

Konsten att pimpa en stol!

Äntligen är jag klar!!!!!!
En bild innan på vårt matbord i storarummet. Stolarna är skitfula och har en del fläckar efter att barnen har suttit där och ätit... (vem försöker jag lura, de e jag som har spilt!!!)
Så här får ni se hur de såg ut innan och efter the pimp-over.
Före
Efter

Precis som när dem tar före och efter bilder när dem gör make-overs på personer så är alltid förebilden skittråkig. Därför var jag tvugnen att stöka till de lite på första bilden... Tyvärr är inte jag lika bra på de som barnen, kanske ska väcka dem och låta dem härja 5 minuter så hade ni sett en mycket större skillnad!!!
Knäppet bakpå stolen

Nu hoppas jag bara maken blir nöjd, trots att de är jag som har bestämt att de skulle göras. Han bara la in beställning på att de skulle bli klart! :-)
Vad tycker ni, tror ni jag får godkänt?

2 kommentarer:

Nadia :) sa...

Guuuud så bra det blev :) Vad hade det kostat mig om du pimpade om våra 6 matsalsstolar? :) Har velat fråga dig LÄNGE! Puss o kram/ Nadia

Sanna sa...

Typ 100:- Per stol plus materialkostnad...