fredag 13 maj 2011

Käpphäst och bebisdoft!

Äntligen klar med barnens käpphästar, kommit en del beställningar mellan. De känns som betalande kunder är viktigare än att göra klart något till mina barn som dem inte ens vet om väntar dem... De kanske lätt lite hemsk, men ni fattar vad jag menar!
Vilket fall hoppas jag på 2 barn som imorgon vaknar (SENT!!!!) och blir överförtjusta för sina käpphästar!
Prinsen får en Cowboy-häst och Prinsessan får en Enhörning!
Är egentligen inte supernöjd med dem, får nog göra om mönstert till nästa gång...


Pris 250:-

Innan idag så smet jag inom Lina och Chrille, de helt nyblivna föräldrarna, en snabbis på väg hem. Åhhh, underbart söt och hon luktade såååå gott, precis som en nykläckt liten bebis ska göra! (Finns de på konservburk  eller något den doften?!) Sen var hon sååååå liten! Kan inte förstå att en människa kan vara så pytteliten och ändå vägde hon 600g mer än mina barn gjorde när dem var som pytteminst. Tänk att man glömmer så fort, men de kan vara tvs fel! När dem födder på film så är ungen typ 7 månader, stabil nacke och helt kladdfria...I don't think so!!!!
Så jag skyller helt enkelt på tv, det är inte mig de är fel på!!!

De lilla livet fick 2 mjukisdjur av mig, vad skulle jag annars ge liksom! :-)
Sen en cool tröja som jag köpte när jag trodde de låg en lite Olle inne i magen, men hon kommer bli hur tuff som helst ändå!



Nu ska jag fortsätta vid symaskinen, en hel massa saker på G!
Imorgon väntar barnkalas (De är BCV-kompisarna som kommer, dock manfall på Vendela...) för lillan som blir 2 år på tisdag, sen söndag väntar de släktkalas för lillan och mig. Jag blev gammal i veckan men de e inget vi behöver tala om!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Går det att beställa käpphäst? :)

Sanna sa...

Absolut! Kostar 250:-
Bara skicka ett mail (Sanna_sjo@hotmail.com) eller lämna de som en beställning här i bloggen!