tisdag 10 maj 2011

Titty-byxor


Började dagen med ett underbart mms från min nu ogravid vän.
En lite tös hade tittat ut inatt, som hon ska förhoppningsvis inte få
namnet Olle som vi länge kallat magens invånanare för...
Grattis Lina och Chrille!!!


PRE-SALE: Knitting pattern - Kitty pants

Denna bild hittade jag på en annan blogg, vet en lite tös i min familj som hade
blivit överlycklig över att få bära dessa!!!
Stickmönstert finns att köpa men innan jag e färdig med de så har hon
både tröttnat på "Titty" och säkert blivit 160 cm lång!
Men så söta!!!!!!
 

4 kommentarer:

Anette sa...

Idag kom paketet :) Tack snälla! Och vad gulligt att Cornelis också fick en present. Han såg dock sitt namn på det och ville inte alls vänta med att öppna, haha :) Han var i varje fall väldigt nöjd med innehållet!

Sanna sa...

De viktiga är att han blev gald för den! Har hittat på mönstert själv då jag har för mig att han leker mycket med sånt...
Klart att han skulle ha något, han blir ju storebror, stor förändring i livet! :-)

Vendelas mamma sa...

Ohhhh, jag vet en till som blivit väldigt glad för de här!!! Var köper man mönstret? Ska vi inte ha en stickjunta nu i sommar??? Hehe Kram

Sanna sa...

Länken nedan så an man tydligen beställa mönstert från Norge tror jag... Kollade inte så noga då jag vet att jag inte kommer palla! :-)