söndag 8 maj 2011

Bebis???

Fick sms innan idag av en tillfällig tjockis (läs gravid) om att dem befann sig på Ystad BB!!!!!
Hela dagen har jag suttit som på nålar men än har jag inte hört något...
Jag har länge sagt att "Olle" skulle föddas den 8/5, vilket ju är dagens datum så jag hoppas för min väns skull att jag har rätt!!!!

Varje gång mobilen har plingat har jag rusat dit, men inga bebisnyheter... Men vem vet, kanske den lilla plutten har tittat ut nu... Jag tror Olle är en tjej, spännande att se vad de e för en liten filur som har gömt sig där inne och varit efterlängatd!

Nu ska jag bädda ner mig i sängen och läsa lite ur Boktjuven
Inte hunnit så långt i boken men kan redan rekommendera den varmt!!!!

4 kommentarer:

Vendelas mamma sa...

Den har jag läst!! Superbra.

Saknar er. Kram

Annelie sa...

Nu blir ju jag också nyfiken... Vem är preggo eller postpreggo förhoppningsvis;) Flicka/pojke? Kram

Sanna sa...

Lina heter hon, men jag tror inte du vet vem hon är... Än har ingen bebis kommit och dem vet inte vad de e, även om h*n kallas Olle1 :-)

Anette sa...

Nä, eller jag har ju inte kollat postboxen förstås, det får jag ta och göra nu! :)