söndag 8 maj 2011

Söndag...ja helt enkelt söndag!

Efter god mat och trevligt sällskap igår så fixa jag till Prinsessans säng
och målad de redan målade detaljerna.
 Dem som vi köpte den av hade inte varit så noga!
 eller möjligtvis grovt synskadade!
Men fint blev de och hennes min var oförglömlig när hon såg sängen för första gången stå där på hennes rum, bäddad med fina prinsess-lakan.
-Min! Min!!!


Storebror fick självklart också provligga i fina sängen!

Dagen har vi spenderat inne hos min mormor tillsammans med min mamma.
 Prins(korven) och mamma badade men jag och lillan avstod eftersom hon hade feber igår. Idag har hon dock varit feberfri så jag hoppas hon håller
 sig så nu när ny vecka börjar!
Eftersom hon inte fick bada i poolen så fick hon dusch hemma,
kan väl säga att jag har två riktiga vattendjur till barn!

Hade hon själv fått bestämma hade hon stått kvar där än...

Så här ville Prins(korven) vara klädd när vi skulle åka och möta upp
 mamma på Svågertorp...
Tacksam att de fortfarande är min vilja som är starkast!!!!

Nu ska jag fortsätta sy på barnens käpphästar som jag började på igår,
ska försöka få tag i rundstav imorgon annars kan de kännas väldigt
 Italiensk maffia här hemma!

2 kommentarer:

Annelie sa...

Vilken fin prinsessäng:)
Har hon sovit i stor säng länge?
Kram

Sanna sa...

Vi satte upp sängen igår men väntar med att köra kampen till imorgon, då farmor ska vara barnvakt ikväll. Känns sådär snällt att överlåta de till henne! :-)