tisdag 14 juni 2011

Idiot på burk

Jag blir mörkrädd, vissa människor är så dumma så man storknar!
Har haft en annons på Blocket där vi vill sälja en grästrimmer för ynka 80:- Idag hade jag fått ett mail av en person som bad mig ringa upp... Varför ringde inte hon mig, mitt nummer står tydligt i annonsen!!!!!
När jag ringer befinner sig i ett jäkla oväsen men verkar inte ens försöka ta sig därifrån så samtalet består av många -"VA??" Till slut får jag utlirkat att hon e intresserad av att köpa trimmern (vilket jag hela tiden trodde ju men hon verkade inte slitet ut så många studieböcker i sina dar...) Då frågar hon om den fungerar, nä jag säljer en söndrig och helt värdelös trimmer!!
När jag tror att jag inte kan bli mer irriterad så ber hon mig köra till Malmö imorgon och passa in de med när hennes tåg kommer in så hon kan kolla om hon vill ha trimmern... Öhh, nä tror inte de!
Med tanken på att annonsen kostade 40:- (hutlöst pris, bara halva priset när jag satte ut sköt ordet och spjälsängen!) och sen bensin för att köra in till Malmö och sticka tidigare från jobb för att komma in när hon var på stationen så känns de inte som jag e så sugen på att sälja trimmern för 80:-

Nog mer irriterad än vanligt idag men jag orkar helt enkelt inte med idioter idag!!!!!
Snart kommer maken hem med pizza, ringde och sa att jag tyckte synd om mig själv och då vet han vad som hjälper lite...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha ha... Folk har ingen skam i kroppen nu för tiden!!! Jag var bara tvungen att läsa upp detta inlägget för sambon.....;)
Kram Jenny Härstedt
PS! Nu har vi beställt en Hello Kitty-tårta med guld-klänning!!!

Sanna sa...

Ni kommer bli så nöjda, Rosa är superduktig!!!
Kram