onsdag 13 juli 2011

Helt okej med mig!

Precis som de flesta andra tjejer är inte jag så glad om maken spanar in en massa andra brudar... Speciellt inte om dem e vältränade och solbrända (alltså min motsats!) men ikväll känner jag att de e helt okej! Sen att han får ligga på soffan och titta är inget straff, jag vill helt enkelt titta på film i sovrummet...
Damfotboll är liksom inom den tillåtna ramen för vad som är okej! :)
Älskar när komikern Thomas Petersson sa: Jag skulle titta damfotboll och tänkte mig typ Baywatch... Men de var ju bara att stänga av tv:n, klä på sig kallingarna igen och gå och lägga sig! (Läses på breeeed halländska!)

Har haft en ledig dag så jag och barnen besökte min fina kollega Jenny och hennes dockor till döttrar! Barnen härjade runt och vi fikade på underbart goda och onaturligt stora kanelbullar!
Och när barnen var klädda i pyjamas så rymde jag hemifrån för att träffa en annan (före detta) kollega för en mysig kväll på stan. De blev god mat på Tusen & 2 och sen lite drinkar på A9... Jag och Lotta avslutade med en sväng bort på Hemmakväll...
Så nu ligger jag här i sängen med popcorn, godis och en (förhoppningsvis) bra film!
Sov gott alla där ute!!!

Inga kommentarer: