lördag 9 juli 2011

Kära bror blir stor!

Grattis min älskade storebror!!!!


Tänk att för 30 år sedan idag, föddes min lilla fina storebror!!!
3 år senare kom jag ut, och oj så skoj vi har haft de genom åren!

Så här go och glad var han över att få en lillasyster...
...han hade då ingen aning om att jag skulle hänga efter honom var han är gick...
Tänk att vi har varit så små och söta!
Önskar att mina barn får samma trygga relation som vi har har!!!

Han är klippan jag alltid klamrat mig fast vid, axlen jag gråtit ut mot, personen som alltid har fått mig att skratta och den som helt enkelt bara finns där!
Kunde inte ha önskat mig en bättre bror, bättre morbror till mina barn, bättre gudfar till vår dotter, bättre svåger till min make än dig Calle Balle!!

Vet inte hur många gånger maken har lämnat middagsbordet när bror min varit på middag för han inte står ut med våra skrattanfall, ingen förstår vår humor, så e de bara!!!
Vi köra samma torra internskämt år in och år ut, men dem e våra och jag älskar dem!!!

Men oroa er inte tjejer, idag ser han inte ut som den underbara köttbulle han var när han var liten, har ser faktstisk rätt så hyfsad ut nu i systers ögon!


(Så här ser Calle Balle ut efter en vecka på semseter med våra barn!)
Grattis än en gång, vi ses om några timmar!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Blir ju alldeles tårögd, så bra bilder, haha, sjukt kul
du gör mitt liv lätt
kram