onsdag 20 juli 2011

Örk, de luktar fis!!!!

Tyvärr har jag inte hunnit sy något, men detta är sista veckan jobb sen är de SEMESTER!!!!!!!!!!
Jag och maken har dessutom lyxat till de ordentligt precis, så de blir riktig semester för oss 2!!!!

Igår ringde finaste Fian och tyckte vi skulle hänga med till standen medan maken var iväg på ärende, barnen han jag knappt få på kläder innan dem flög ut till bilen. Fia är lillans gudmor och båda barnens stora favorit bland mina vänner. De åts bulle, banan och Mariekex (Fia tvångsmatades av sin guddotter...) Fia visade sina talanger inom sandbyggnad och de blev en del roliga skapelser!
Dessutom fick jag ligga och sola i lugn och ro medan hon gick ner i de äckliga vattnet och badade med barnen. Stränderna i Trelleborg ändras helt från dag till dag, ena dagen helt klart vatten och nästa tjockt med tång så man knappt ser vattnet. Tyvärr var de ju så igår men barnen tycket de var hur kul som helst!

Här byggs de för fullt!
Lykkan skulle klappa sköldpaddan Fia gjorde...
Fia offrade sig att hämta vatten/tång till sandbyggnaderna!
-Örk, de luktar fis!!!!


Hade egentligen tänkt blogga mer innan de var dags att sticka till jobb men eftersom jag och maken kollade igenom resor hinner jag inte mer!
Ha en bra kväll!





Inga kommentarer: