fredag 15 juli 2011

Prinsess-linsluss!

Min lilla Prinsessa är en riktig linsluss, till skillnad från sin storebror...
Imorse när jag fixade frukosten kom hon ut i köket såhär

Sen körde jag ett varv med dammsugaren, då skulle hon också dammsuga men hon föredrar inte samma märke som jag...
De är Hello Kitty som gäller!



Igår såg hon att jag hade målat tånaglarna...ojojoj!
Hon gick heeeeela dagen och pratade om att hon också skulle ha "agelack" och när kvällsbadet var tagit och pyjamas på satte vi oss i soffan, Pippi på tvn såklart och målade hennes minimala naglar.
Hon sitter helt blixtstila och spretar med både fingrar och tår!

Jag har alltid blivit "mobbad" för mina E.T-tår, hoppas hon inte fått ärva dem!
(även om de ser ut som även hon kommer kunna plocka upp saker med tårna...)
Visar stolt upp sitt "agelack", med blicken fäst på Pippi...


Inga kommentarer: