söndag 24 juli 2011

T.J.O.C-fest=ont i håret!!

Herregud vad kul jag hade igår, vilken fest!!!!!
De var min fina storebror och 3 härliga kompisar till honom som hade gemensam 30-årsfest!
Tror vi var 160 personer ute på Rosenhagen i Anderslöv, visa människor som jag träffar väldigt ofta, en del människor som jag aldrig någonsin träffat förut och människor som jag inte träffat på sisådär 20år!
Killarna hade organiserat så jäkla bra och fått in föräldrar och (omyndiga) syskon att hjälpa till. De bjöds på grillat kött och utestekt potatis (sjukt stort Grill/stekjärn!) med stor sallads och såsbuffe! Maten var helt otroligt god kan jag berätta! Vin, öl och snaps flödade till maten och de blev en del snapsvisor...
Efter maten dukades de fram kakbuffe (där jag faktiskt var en bidragsgivare!) och sen körde live-bandet igång samtidigt som kön till baren växte!
De såldes drinkbiljetter med 10 stämplar för 100 kronor, 1 stämpel=1 öl, 1 glas vin eller e1 cider.
2 stämplar=1drink eller 1 shot! Synd att dem inte kan ha såna priser när man är ute på typ lilla Torg eller så...
Linda Varg körde live-konsert för oss och sen bjöd de 4 födelsegrisarna på Stripshow när dem fick iklädda sig vars en Onepiece som dem fått i present.
Jag dansade loss och hade så roligt man kan ha, tror faktiskt inte jag har haft roligare på någon annan fest!!!!
Omgavs av underbara människor och de hela blev ju inte sämre att min fina Fia med lillasyster Lina kom ut för att förgylla vår kväll!
Annas snälla storebror hämtade oss på natten och jag kunde inte sluta skratta på hela vägen hem, vad jag skrattade åt vet jag inte men jag vet att dem skrattade åt mig!
Maken var väldigt glad att grannarna sov när vi kom hem så han slapp skämmas över mig när jag hoppade/snubblade gatan fram!
Vaknade 7.30 av att en liten flicka stod vid min sida och bad om att få titta på Pippi och välling... Vinglade ur sängen och fixade för att sen vingla tillbaka till sängen och sova till kl 14 (Har jag någonsin sovit så länge?!?!?!?!?!)Maken har varit min hjälte idag som har tagit våra barn och låtit mig få sova, jag behövde de! Frågade han ikväll varför inte han var bakis, fick tillsvar att han bara dolde de väldigt bra! :-)
När jag kom upp så hade han skruvat upp nya persiener och fixat en del här hemma, hur pallade han de??
Måste vara för att han inte har något hår att ha ont i, för de har jag!!!

Jag och min underbara Anna!

T.J.O.C-gänget i sina fina outfits!
Av någon anledning så tömde jag inte min sista drinkbiljett...

Önskar att jag hade fler bilder men eftersom jag inte har blixt på min telefon så blev de andra bilderna för mörka för att man skulle kunna se vad dem föreställde överhuvudtaget...


Prins(korv)en frågade mig varför jag var så trött, jag ahde ju sovit hela dagen... Hm, tja mamma var på fest igår och blev väldigt trött!

Inga kommentarer: