torsdag 8 september 2011

Full koll...noll koll!

Barnen blev jätteglada för sina mössor imorse, fram till dem skulle ta på dem... Jag han ju inte mäta deras huvud innan dem somnade så jag gissade. Och jag gissade väldigt fel kan jag säga! Men lillan skulle ändå springa omkring med sin på huvudet, som tur var åkte den av när pyjamasen åkte av så hon slapp få ont i huvudet.

Tyvärr fick hon ändå ont i huvudet, med mössa eller inte för jag fick hämta hem en febrig flicka från förskolan... Hon hade bara velat sitta i vagnen på Ystad djurpark och ville inte äta korv med bröd till lunch (de var då personalen blev riktigt oroliga, äter inte den tösen korv är de något allvarligt fel!!)
Så medan en liten febervarm flicka sov passade jag och Prins(korv)en på att spela Wii, men nu har hon vaknat och heeela världen är upp och ner!
Dags att försöka fixa lite middag så hon kan få gå och lägga sig igen!
Knappt att nappen stannar kvar...
Jag vann för en gångs skull men de var bara för Prins(korv)en ville slå baklänges för att se vad som fanns bakom utslaget...

Inga kommentarer: