torsdag 29 september 2011

Light-vecka!

Hämtade hem 2 glada och pigga barn idag som hade varit jättesnälla och duktiga.
Prins(korv)en följde samma mönster och har gjort så resten av kvällen. Den lilla donnan däremot vända tvärt när vi kom hem. Blev en gnällig klängapa som bara grät och skrek. När storebror och pappa hade kört på fotbollsträning försökte vi oss ut på en liten promenad med våra lilla bebis, men oj så världen kan bli upp och ner!
När vi kom hem blev de pyjamas, välling och "fantorna" (5 myror är fler än 4 elefanter)
Tyckte hon kändes lite varm och eftersom allt gnäll så tog jag tempen. Den lilla stackaren hade 38,7 i feber så de blir hemma imorgon igen. Hon kör light-vecka nu, 3 dagar hemma, 1 dag fullt röj på förskolan och sen helgen hemma!
Som tur är finns svärmor och ställer upp, då både jag och maken har viktiga möten imorgon, men så fort mitt möte är klart rusar jag hem till min lilla sjukling!
Så här glad ser man ut om man har 38,7
(Själv klätt på sig, gummistövlar, dunväst och sommarhat!
Fint ska de vá!))

Inga kommentarer: