fredag 30 september 2011

Längtar!!

Vabat halva dagen med en febrig prinsessa, min ängel till svärmor tog första halvan! Fick tid hos doktorn men dem kunde inte hitta något fel mer än att lillan har en infektion av något slag... Haft feber hela dagen men nu känner vi oss inte lika oroliga när vi kunnat utesluta en massa sjukdomar!
När maken kom hem från jobb så tog jag den fullastade bilen (knappt att jag själv fick plats och då har vi ändå en V70!) och körde mot Anderslöv. Imorgon är de äntligen loppis, har ni barn och har missat den så kör dit imorgon kl 10. Skolan gympahall är fylld med kläder, skor, leksaker, barnvagnar, mammakläder och andra barnateraljer till väldigt förmånliga priser!
Själv ska jag ut en snabbis och försöka inhandla lite ny kläder till barnen, innan min söta lillasyster kommer och hämtar mig! För sen styrs henne bil upp till Ullared där vi ska hålla brudhelg!!!!!! 6 tjejer som har hyrt ett hus så där ska de shoppas vidare. Sen blir de god mat och dryck och en massa snack, skratt och spel hela kvällen lång. Sen fortsätter shopping på söndag innan vi styr våra överfulla bilar hem igen.
En bra helg helt enkelt!! :)

Inga kommentarer: