fredag 9 september 2011

Suck...

Vab idag, lillan fick hämtas igår från förskolan med feber, men idag är hon bättre! Lite mindre stimmig men de e jag bara tacksam för! De är jag som är trött som ett ålderdomshem och ligger i sängen. Till en början låg vi alla 3 i sängen och tittade på Bullerbyn, tanken var att lillan skulle sova och jag och Prins(korv)en kunde slappa en stund... Efter en stund tröttnade Prins(korv)en på att bli sparkad av lillasyster så han gick ut på soffan och tittade på tv i lugn och ro... Nu är även den lilla huliganen ute i vardgarummet, härjar runt i soffan och hoppar på storebror. Ena sekunden hör jag dem ha jätteskoj och hittar på dumheter tillsammans, nästa sekundär de någon som gnäller/gråter för den andra har gjort något dumt/fel/missförståt djävulskapet dem höll på med. Blir så trött i huvudet av att höra dem, för medan den andra är ledsen/arg så står den andra och skrattar! Tålamodet är på en väääldigt låg nivå och min huvudvärk ökar för varje andetag! Nu är tvn avstängd och jag ska försöka städa liten medan barnen får leka på sina rum.

Om några timmar kommer svärmor hit (min räddande ängel) så jag kan sticka ner på stan och fira 2 kompisar som fyllt/fyller år! Välbehövlig barnfri tid efter all övertid maken tagit på sig!!

Inga kommentarer: