torsdag 27 oktober 2011

Byxor i överflöd!!!

Får några dagar sen vann jag en auktion på Tradera innehållande 20 par byxor.
Slutbudet hamnade på 205:- och sen frakt på 180:-
Så alltså för 385 kronor skulle jag få 20 par byxor!!! Min tanke var att även om bara 4 par sitter bra så har jag gått med en jäkla vinst!
Idag fick jag de "lilla" paketet!
Förutom att de innehöll 21 par byxor så kom dem ju i en rolig låda!
Barnen roade sig i över 30 minuter, så jag kunde i lugn och ro prova alla byxor medan jag då och då blev ombad att sjunga gubben/gumman i lådan.

Även barnen provade en del byxor, lillan tyckte dem satt jättebra.
"Passa mig!" (Kanske liiite korviga)
Även Prins(korv)en ville prova ett par, han valde ett par fruktansvärda stentvättade leggins...
Men dem var söta trots sina megabrallor!!!


Av de 21 paren så var där några jag tyckte var sådär till utseendet, dessa fem par visar sig sen dessutom vara de 5 som inte passade.  

Så av 21 möjliga passade 16 st och dem var snygga!
En del av dem har jag tittat på i affärerna och funderat på att köpa, men snål som jag är har jag låtit bli. Men de är jag ju inte ledsen för nu!!!
Som ni ser så får mina 16 par nya byxor inte plats på en bild!!!


Inga kommentarer: