onsdag 19 oktober 2011

Happy friends!

Min lilla bebis hittade en kompis ikväll, tyvärr ska denna lilla varelse skickas iväg... Men jag får väl sy en ny liten vän till min lilla bebis!
-Ska du med på bus?

Innan idag hittade hon himla roliga leksaker i trädgården, kastanjer om barnen dragit hem i drivor. Roliga att tugga på och attackera!


Sen fick vi prova nya dräkten jag köpt via Tradera. Trodde jag även köpte en brun med en söt apa på ryggen men icke, men dottern blev överlycklig för de var ju trots allt Hello Kitty!!
Nu slipper hon förhoppningsvis frysa så hon skakar!
(Dock får jag nog införskaffa en annan då maken bara virrade på huvudet och tittade med medlidande på Happy)
Har försökt hitta mönster för att kunna sy själv men alla mönster är antingen för stora eller för pyttesmå...

2 kommentarer:

Anette sa...

Ja, det är Cornelis gamla och den är lika omtyckt denna gång :)

Och vilken fin hund!

Anette sa...

Jag tänkte ju på den riktiga, haha :) Men den rosa var också väldigt tjusig förstås!