torsdag 20 oktober 2011

Ljuvlig torsdag!

Har varit en underbar dag! Varit på specialuppdrag i Lund idag som inneburit att helt enkelt att stosa runt i Lund! :-)
Ligger lite mer bakom än så, men med korta drag kan de beskrivas så! Mitt uppdrag gick väldigt bra, man önskar väl alltid att man ska nå toppresultat, men de får bli nästa gång. Här bearbetas de till tusen!
 Passade på att handla i en av mina favoritaffärer (som tyvärr inte finns i Trellehulla...) när vi ändå gick där inne och tittade på alla färger och testade runt.
Dessa ögonskuggor må vara lite dyrare än andra "vanliga" märke men dem vara en evighet!!


Imorgon är de fredag (tror jag iof. inte någon har missat) och sen är de heeeeelg!!

Nu ska jag försöka mig på att fixa lite halloween-dräkter till mina små pluttar, har ingen som helst aning om vad jag ska hitta på...

Inga kommentarer: