lördag 29 oktober 2011

Mys på en 5-årings vis!

Igår åkte lillan till mormor för lite kvalitetstid och då maken varit iväg idag har jag och Prins(korv)en haft riktigt mystid tillsammans!

Igår åkte vi och handlade grillad kyckling på Prins(korv)ens begäran och hyrde film och köpte godis.
Sen var de fredagsmys i soffan med bara mamma och pappa, prins(korv)en njöt i fulla drag!

Imorse saknades dock lillasyster en del då han gick och letade efter henne medan vi andra låg och sov... Gullunge!
Medan Prins(korv)en tränade klädsim på simskolan och fick prova på flytväst försökte jag vara duktig och simmade lite uppe i andra bassängen, herregud vad svag jag är! Kämpade på i 20 minuter, sen satt jag de sista 10 minuterna i bubbelpoolen...
När han var färdigplaskad så bytes de om till riktiga badbyxor och sen härjade vi loss på äventyrsbadet! Avslutade med en runda till i bubbelpoolen, gud vad skönt!!! Insåg att jag har blivit en riktig "frysekylling", kan inte komma ihåg att de var så kallt på badhuset när jag var liten, varken i vattnet eller luften!
Sen följde lunch efter sonens önskan, McDonalds!!
Lycka!!


Inga kommentarer: