tisdag 18 oktober 2011

Regn-tisdag=muffins-tisdag!

Igår var jag så trött så trött efter en sömnlös natt (liten flicka som tvunget skulle sova hos oss, gick tillbaka med henne 5 gånger men varje gång jag vaknade så låg hon bredvid! Hon kunde omöjligt ligga still och när klockan var 4 och jag åter bar in henne så var jag en hemsk mamma och hotade med att ta nappen. Känner mig fruktansvärd nu i efterhand, men jag fick ju sova ostört sen i 1,5 timme tills klockan ringde...) och en hård dag på jobb. Jobbet i sig var inte så hårt, men min rygg påpekade för mig att den inte var helt kurrerad.
Så de var bara en kort stund vid symaskinen för att göra lite beställningar innan sängen kallade.
Idag har de varit muffinsbak, barnen tyckte dock bara om smeten, själva muffinsen får jag och maken mumsa på själv... Okej då, kan jag väl gå med på!!

Har precis varit duktig och skickat iväg en hel hög med vinnar-mail på Tradera, de lönar sig att lägga ut gamla grejer!
Nu ska jag försöka få lite gjort, har fått en beställning på en chihuahua så de blir att knåpa ihop ett helt nytt mönster. Får se vad jag orkar och hinner med innan mina favoritfruar börjar på 5:an!

Inga kommentarer: