torsdag 10 november 2011

Fiskpinnar kräver sin man, eller pojke i detta fall!

Tänk så glad man kan göra en 5-åring på en vanlig torsdag. Serverade fiskpinnar till kvällsmat och lyckan är total!!!!
Hans problem är dock att de går sönder när han ska ta upp med gaffeln, men istället blir de fiskpinne-hamburgare!
Lyfter av panneringen, lägger lite remolad och sen tillbaka med panneringen. Detta görs under djup koncentration, med tungan rätt i mun!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken kille! Kram mormor