Kom hem idag trötta, utvilade och redo för nya äventyr!
Har redan hunnit tvätta några maskiner, fler hoppas jag hinna med ikväll, då ALLT luktar efter att vi eldat i spisen. Man känner ju inte de när man är där och dessutom luktar de ju gott på plats. Men när man kommer hem så känner man hur allting stinker. T.o.m. barnens gosedjur fick åka in i maskinen samt Happys lilla dress! (Skrattat ni åt att hon har kläder men de var sviiiinkallt!)
Vi har ätit gott (i mängder) spelat spel, promenerat i skogen och upptäckt en massa spännande saker som man inte hade lagt märke till om inte barnen hade varit med.
Har dessutom redan visat er att vi skjutit prick, men jag kan berätta igen att jag var jätteduktig!!
Vi har helt enkelt haft de underbart, precis som man ska ha i goda vänners lag.
Promenix i de underbara höstsvädret
Prins(korv)en sprang så fort att strumporna trillade av...
Fullt solsken men ändå var de tjockt med dimma på sina ställe...
Vändzon mitt i skogen?!
Prins(korv)en & Le Camillé letade efter fotomotiv
De små barnen försökte spela Kalaha...
Detta är ett av mina favoritspel sen barndomen så gissa om jag blev
glad när Emelie tyckte om de lika mycket som jag!
Så då spelade de stora barnen...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar