söndag 13 november 2011

Utmattade...

Mer än mamma som är dödstrött efter den helg! Lillan sover i bilstolen bredvid, men eftersom hon dels sitter baklänges och dels bakom mitt sätte blir de ingen bild på henne! Någon motta får de var på omkringklättrandet i bilen bara för ni ska få se något sött!!

Inga kommentarer: