söndag 13 november 2011

Mitt i prick!

Om man ska vara ute i skogen en hel helg hör de tydligen till att skjuta prick med luftgevär... Har skjutit på uppställda petflaskor och burkar, även på riktiga måltavlor.
Till min förvåning var jag faktiskt riktigt grym!!!
De första bilden ser ni hur jag träffade i mitten, vilket ingen annan lyckades med. På den andra så träffade 2 i mitten!!! Stolt över mig själv...

Inga kommentarer: