Om du ska över gatan i rusningstrafik så måste du tänka på en sak tant lilla! De flesta bilar stannar om du går fram till ett övergångsställe, precis så gjorde jag. Men ställ dig då inte och titta åt höger!!!!!!
Jag stannade, GÅ DÅ ÖVER!!!!!
Efter en stund vände hon sig om och såg att jag satt där och de rök ur öronen. Nu är jag på jobb, fredag!!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar