fredag 27 april 2012

Businesswoman

Alla Tradera-köpen är nu förpackade och redo att skickas när jag fått pengar av köparna.
När jag hämtade lillan hos kompisen så sa kompisens mamma Josefin att hon letade efter en cykelkärra och om jag visste någon som ville sälja en sån. Ringde direkt till min kompis som sa för någon vecka sedan att hon ville bli av med deras cykelkärra, om jag visste någon som var intresserad. Win-win! Innan jag gick och hämtade kärran (en gata bort) så la jag in en annons på Prins(korv)ens säng på Blocket. (kanske ska annonsera även här, någon som är intresserad av en Kura loftsäng från IKEA?)
Medan jag gick så ringde en man och meddelade att han ringde på Blocket-annonsen. Oj vad de gick snabbt tänkte jag. Tills han sa att han ville köpa dörren vi hade ute på Blocket, den hade jag glömt... Han kom hit och köpte dörren och cykelkärran står i garaget i väntan på att Josefin kommer imorgon.
Så idag känner jag mig som en riktig businesswoman!

Happy följde med och hämtade kärran, lathund!

Inga kommentarer: